livetsomhelena

Livets första fotbollsträning!

Av Helena Häll - 2024-04-24 21:32

Idag var våra söner på livets första fotbollsträning! Det var bollibompa (som det så käckt heter!) för barn som var född 19 och 20 som våra barn är. Så hela familjen drog iväg på fotbollsträning idag. De fick välja färg på sin väst och hamnade i olika grupper. Jag var med Max och Martin med Eje. Och oj vad de sprang och tränade och när vi kom hem verkade de knappt trötta! Hahaha! Det är mina barn i ett nötskal det! Och inte skulle de lägga sig heller för de hade ju inte hunnit vara hemma något! Men tillslut somnade de, ganska ovaggade ändå! Sen dess har jag läst ut min bok och sen duschat! Nu väntar sängen efter en dag fylld med utevistelse med alla väderlekar!

Mina grabbar!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards