livetsomhelena

Efterlysning av våren!

Av Helena Häll - 2024-04-22 21:18

Alltså kan någon efterlysa våren? Det borde låta ungefär såhär; söker efter årstiden då knoppar brister, solen värmer så smått, gruset sopas bort från gatorna, man känner att ljuset gör underverk med oss. Men NÄ.. inte iår heller. Inte för jag kommer ihåg hur det va förra året, men mina kollegor och chef säger att det var lika dant förra året. Men såhär illa kan de fasen inte varit! Knappt en plusgrad och snö! Det är för sjutton maj nästa veckan! Hör ni nästa vecka!!! Jag vill gärna ner mig under en sten, ni kan hämta upp mig när våren har hittat hit igen! Tur att de ska bli lite varmare nästa vecka igen då, för iår har det fasen nog varit rekord på snöfall i april! Snälla ge mig lite värme och härliga dagar! Med vänlig hälsning, hon som hade vintervantar på sig idag!

Som bild får ni istället min snöfria kaffefrukost framför tvn tillsammans med mina barn och paw patrol!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards