livetsomhelena

Veckans första quizvinst!

Av Helena Häll - 2024-04-20 00:04

Jag skrev egentligen ett inlägg i onsdag, om min fiskgratäng, det försvann. Och igår somnade jag tidigt! Men nu är jag vaken och vi kom alldeles nyss hem från AW-quiz på glädje och födelsedagsfirande av Ole (Martins pappa!). Anledning till att vi quizade på glädje idag och inte Olearys som vi brukar va att det helt enkelt inte va något quiz idag. Stället va abonnerat och vi fick vidga våra quizvyer lite, och ja hur tror ni att de gick i vår premiär!? Vi vann! Efter quizförlusten i tisdag var det skönt med lite revansch! Det var ett digitalt awquiz via appen kahot! Det var himla roligt faktiskt! I olika kategorier och olika sätt att svara. Och ju snabbare du är, ju mer poäng får du! Det kan jag nog tänka mig att göra någon mer gång! Nu ligger vi nedbäddade efter några födelsedagsdrinkar efter quizvinsten! Så sov så gott, imorgon väntar nya äventyr!

Vi vann!

Hurra!

Här får ni ett bonuskort på fiskgratängen som försvann i onsdags!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards